کد خبر: ۱۱۰۶۲

۷۸ موکب استان مرکزی به زائران حسینی در اربعین خدمات رسانی می‌کنند

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راهپیمایی اربعین هرساله باشکوهتر از سال قبل برگزار می‌شود و این آیین، جلوه‌ای از انسجام و وحدت اسلامی است.
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، دری نجف‌آبادی افزود: در روزگاری که دشمنان سعی در حذف نام اسلام دارند، این راهپیمایی هر سال پرشورتر و با عظمت‌تر برگزار می‌شود و به طور قطع نصرت الهی و اراده امت اسلام است.


وی بیان کرد: محبت اهل بیت عصمت و طهارت باعث اتحاد همه مسلمانان به خصوص اهل تسنن و تشیع شده و این راهپیمایی روز به روز پرشورتر و بهتر برگزار می‌شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: دلدادگان به اباعبدلله الحسین (ع) با شناخت دقیق از اهداف آن حضرت در این مسیر معنوی می‌کوشند آن اهداف را به عمل نزدیک کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی، با اشاره به اینکه، کرامت نفس در سفر اربعین باید توسط دلدادگان اباعبدالحسین (ع) حفظ شود، افزود: خیمه امام حسین (ع) همواره برپا است و بلندترین خیمه در آخرت، متعلق به محبان به این امام بزرگوار است.

وی بیان کرد: مبارزه با جهل و ظلم از آموزه‌های قیام عظیم امام حسین (ع) است که امروز در راهپیمایی اربعین حسینی بیشتر معرفی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مکتب امام حسین (ع)، مکتب فداکاری و ایثاراست و در همه جا، خیمه امام حسین (ع) در گرفتن حق در برابر ظالم برافراشته است.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: کسانی که قدم در مسیر کربلا گذاشته‌اند مرز دل‌ها را برداشته و هرجا هستند به یاد کربلا و مظلومیت امام حسین (ع) دادخواهی می‌کنند.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) اسوه و الگوی همه آزادگان جهان است و همگان باید سرباز اردوگاه ایشان باشند.

 

ارسال نظر