کد خبر: ۱۱۱۷۹

تبلیغات اسلامی باید موتور محرک برنامه‌های فرهنگی مذهبی در جامعه باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات باید باشد وانتظار میرود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگا‌های فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام دهند.
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

آیت الله دری در ادامه با اشاره به اینکه برپایی پیاده روی اربعین حسینی یک کار بزرگ فرهنگی بود افزود باید نقاط ضعف که امسال در این مراسم باشکوه بود را رفع کرد و نقاط مثبت آن را تقویت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم سازمان تبلیغات با برنامه ریزی‌های دقیق به دنبال برگزاری مناسبت مذهبی ویزه این ایام باشد تا مردم بتوانند به خوبی از این فرصت باقیمانده طلایی این ماه بهره‌مند شوند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بانوان، شبکه سازی اقشار تاثیر گذار و جوانان داشته است افزود: حضور بانوان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار اهمیت داردومیتوانند در بسیاری از مسائل اجتماعی به عنوان بازوی توانمند تبلیغات اسلامی باشند و در همین راستا هم باید از فضای مجازی قافل نباشیم.

امام جمعه اراک گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی مبلغین و روحانیون حضور در مدارس را بیشتر کنند و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا افراد اصلح و کارامد برای خدمت در جامعه حضور پیدا کنند.

در این مراسم حجت الاسلام فراهانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد مقدس در استان ارائه کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار