کد خبر: ۱۱۲۸۰

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی برای معرفی خدمات بیمه اجتماعی روستائیان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی استان برای معرفی خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تأکید کرد.
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده در دیدار حجت‌الاسلام رحیم اهرمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با ابراز خرسندی از خدمات و دستاورد‌های این بیمه دولتی اظهار داشت: اینکه دولت ۷۰ درصد حق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر را پرداخت می‌کند بهترین فرصت برای این قشر زحمتکش جامعه است که از مزایا و ظرفیت بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.
وی افزود: حمایت بیمه‌ای دولت از اقشار آسیب‌پذیر امکان توسعه مشاغل خانگی و تولید صنایع دستی را تسهیل و به افزایش ماندگاری جوانان در روستا‌ها به عنوان کانون‌های تولید کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام شعبان‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های خوب تبلیغی که در شهر‌های تابعه و روستا‌های استان وجود دارد، برای استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای معرفی و تبیین خدمات بیمه اجتماعی قول همکاری داد.
وی تأکید کرد که در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با حضور روسای ادارات تابعه و مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان برگزار می‌شود تا در مورد راه‌های تعامل و همکاری شبکه تبلیغی استان با این صندوق تبادل نظر صورت گیرد.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام اهرمی به بیان خدمات، دستاورد‌ها و مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر پرداخت و گفت: خدمات درمانی بیمه، مزایای بیمه بیکاری، پرداخت مستمری بازنشستگی، پرداخت مستمری از کارافتادگی، پرداخت مستمری فوت به بازماندگان، امکان جابجایی سوابق بیمه به سایر بیمه‌ها و... از جمله مزایای عضویت در این صندوق است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار