کد خبر: ۱۱۵۱۸
حجت‌الاسلام عزت‌زمانی:

هیئت‌های بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دغدغه ما این است که ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی را به سطوح مختلف در کشور معرفی کنیم و بگوییم که هیأت بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است.
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

هیأت بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی استبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی در مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی مهرواره هوای نو با اشاره به مشارکت حدود ۶ هزار هیأت در دومین مهرواره هوای نو اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم در مهرواره بعدی حدود ۱۵ هزار هیأت مشارکت کنند.
وی با بیان اهداف برگزاری این مهرواره، افزود: دغدغه ما این است که ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی را به سطوح مختلف در کشور معرفی کنیم و بگوییم که هیأت بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ماست، مردم در هیأت بیش از جا‌های دیگر حضور پیدا می‌کنند و ویژگی‌هایی که در هیأت وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل را در سطوح مختلف حل کند.
حجت‌الاسلام عزت زمانی با تأکید بر لزوم شکل‌گیری حکمرانی محلی با محوریت شبکه‌های مردمی اظهار کرد: ما آماده‌ایم آنچه که جزو عقلانیت جبهه مردمی است ارائه، ثبت و ضبط و در قالب انتقال تجربه و آموزش و مهارت منتقل شود.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خودش را یک عنصر بزرگ دارای دسترسی به حاکمیت برای معرفی ظرفیت‌های مردمی می‌داند و عناصرش را به کار می‌گیرد و تلاش می‌کند تا نظام ساختاری صحیح مبتنی بر این اندیشه را پیاده کند.
وی گفت: دغدغه مهرواره‌های محله همدل، هوای نو و بانور این است که سرمایه ما (هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی) اینجاست و باید با این سرمایه کار کرد.
وی با اشاره به درخشش تشکل‌های مردمی قم در مهرواره هوای نو، اظهار کرد: از قم توقع داریم در زمینه الگوسازی و ساخت نگاه‌هایی که می‌شود در این مسیر و فرایند کار کرد، به ما کمک کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار