کد خبر: ۱۱۶۱۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس:

اجلاسیه بهشت در شیراز برگزار شد.

همزمان با دومین سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس ، اجلاسیه بهشت (بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت) با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در شیراز برگزار شد.
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع از برگزاری اجلاسیه بهشت (بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت) با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور سرکار خانم دکتر خزعلی در شیراز خبر داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس کفت: اجلاسیه بهشت یکی از کارگروه‌های بنیاد ملی نوجوان هست که این بنیاد در ذیل سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت می‌پردازد. این اجلاسیه با هدف هم افزایی بین شبکه‌های تعلیم و تربیت مردمی و توانمند سازی شبکه‌های تعلیم و تربیت برگزار شد.

قانع بیان کرد: در این اجلاسیه که با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد تعداد ۵۴ نفر از افراد مدیران موسسه یا افراد فعال در زمینه کار با نوجوانان که دارای مخاطب نوجوان بودند از سراسر استان حضور داشتند و نقطه نظرات و دغدغه مندی هایشان را در محضر معاون امور بانوان رئیس جمهور مطرح کردند.

وی افزود: لازم بذکر است که در این اجلاسیه سر فصل‌هایی همچون: شاخص‌های مربی مطلوب، روش‌های نوین کار با نوجوان.
تجربه نگاری و شیوه‌های مدیریت اقتصادی طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت از عناوینی بود که به فعالین حوزه کودک و نوجوان استان فارس آموزش داده شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار