کد خبر: ۱۱۶۳۷
اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر و رسانه از اولویت‌های سازمان تبلیغات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:تحقق جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر و رسانه از اولویت‌های سازمان تبلیغات است و در این مسیر از همه روش‌ها باید استفاده کنیم.
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ظهر شنبه  ۲۲ مهرماه در دیدار با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار کرد: هم افزایی و تعامل بین تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند به برون داد اثرگذار منجر شود.

وی با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اظهار کرد: اولویت‌های سازمان تبلیغات باید خود را در فضای هنر و رسانه نشان دهد و در این فضا حوزه هنری می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه ایجاد یک شبکه کنشگری قوی در استان و شهرستان‌ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: این شبکه باید به ابزار هنر و رسانه مسلح شود و بدون شک این مهم با همراهی و همکاری حوزه هنری قابل تحقق است.

وی ادامه داد: تحقق جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر و رسانه از اولویت‌های سازمان تبلیغات است و در این مسیر از همه روش‌ها باید استفاده کنیم.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: تمرکز اصلی ما در ابتدا بر روی بانوان و نوجوانان است و در همین راستا برنامه‌هایی همچون ایجاد شبکه دختران دانش آموز را دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار