کد خبر: ۱۱۶۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

ایجاد شبکه رسانه‌ای در ۲۰۰ هیئت مذهبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از فعالیت بیش از یک هزار هیئت مذهبی در استان خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال شبکه رسانه‌ای ۲۰۰ هیئت در استان قزوین ایجاد شود.
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ،حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عصر شنبه ۲۲ مهرماه  در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: باید با طرح و روایت کنش‌ها در جامعه، خرده کنش‌های فرهنگی و اجتماعی را به کلان‌کنش تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، افزود: «روایت» بخش مهم جهاد تبیین است و باید با ابزار هنر و رسانه بتوانیم روایت خوب و صحیحی را ارائه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: ایجاد شبکه‌های دانش آموزی یکی از اولویت‌های ما در استان قزوین است و در این راستا رویداد دختران حاج قاسم و پسران نوآوین طراحی شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما ایجاد شبکه‌های کنشگری است و سعی کردیم این شبکه از صنوفی که مورد رجوع مردم هستند تشکیل شوند.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات ایجاد شبکه رسانه‌ای در محلات است و امروز در ۲۱ منطقه رابط رسانه‌ای محله داریم و می‌توان از این تیم‌های رسانه‌ای در مسیر جهاد تبیین استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های ما باید مردمی سازی شود، اضافه کرد: مردمی سازی کنش‌های فرهنگی و دینی جزو اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و این کار باید توسط حلقه‌های میانی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از فعالیت بیش از یکهزار هیئت مذهبی در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال شبکه رسانه‌ای ۲۰۰ هیئت در استان قزوین ایجاد شود.

وی در پایان یادآور شد: رسانه در این جنگ شناختی و ترکیبی دشمن دارای اهمیت است و باید بتوانیم هیئت به عنوان کانون جهاد تبیین را به ابزار رسانه مسلح کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار