کد خبر: ۱۱۷۴۳

اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا در قم

اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا در قمبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا با عنوان «کودکان غزه در آغوش مادران جهان» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حرم مطهر برگزار شد.

مادران که به همراه کودکان خود در این مراسم حضور یافته بودند با سردادن شعارهایی «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات وحشیانه اشغالگران غاصب علیه کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند اقدامات قانونی برای توقف هر چه زودتر این حملات را انجام دهند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم که پرچم‌های غزه و حزب الله لبنان و ایران در دست داشتند با کودکان فلسطینی ابراز همدردی کردند.

در این اجتماع سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان رئیس موسسه روایت سیره شهدا به سخنرانی پرداختند و علی حبیب‌زاده و عبدالحسین شفیع‌پور به مداحی و شعرخوانی پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار