کد خبر: ۱۱۷۶۷
اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

توسعه شبکه کنشگران جهاد تبیین نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: توسعه شبکه کنشگران جهاد تبیین فقط با تلاش سازمان تبلیغات ممکن نیست و دستگاه‌های دیگر باید همراهی کنند.
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح سه شنبه ۲۵ مهرماه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه مأموریت اصلی تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین به دنبال ایجاد شبکه‌های جدید تبلیغی در استان قزوین هستیم.

وی افزود: حداقل سه درصد جامعه استان قزوین باید تبدیل به یک کنشگر واقعی جهاد تبیین باشند و در این مسیر با تمام توان در حال حرکت هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: توسعه شبکه کنشگران جهاد تبیین فقط با سازمان تبلیغات اسلامی ممکن نیست و دستگاه‌های دیگر نیز باید همراهی کنند.

وی تاکید کرد: این کنشگران فقط کنشگران و شبکه تبلیغی تبلیغات اسلامی نیستند بلکه به شبکه تبلیغی انقلاب اسلامی تبدیل خواهند شد و این نیاز است که همه دستگاه‌ها و نهادها نسبت به آن دغدغه داشته باشند.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: اولویت ما این است که در سه حوزه بانوان، دانش آموزان با نگاه دختران و صنوف پر رجوع از سوی مردم فعال شویم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار