کد خبر: ۱۱۹۱۴

جشن دومین سالگرد افتتاح کتابشهر اردبیل ۱۲ آبان برگزار می‌شود

مدیر کتابشهر اردبیل گفت: مراسم جشن دومین سالگرد افتتاح کتابشهر اردبیل روز جمعه ۱۲ آبان برگزار می‌شود.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید حامد هاشمی مدیر کتابشهر اردبیل در مصاحبه‌ای گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور جذب اقشار مختلف مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به سمت مطالعه، برنامه‌های فرهنگی در کتابشهر در مناسبت‌های مختلف برگزارمی شود.

وی به بخش‌های مختلف کتابشهر اردبیل اشاره کرد و افزود: کتابشهر اردبیل در محل میدان ارتش در ساختمانی دو طبقه با بخش‌های فروشگاهی، کتابخانه، کافی شاپ، کافه گفتگو، مطالعه و بازی شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۳ شب در خدمت همشهریان است.

وی افزود: در راستای فرارسیدن ۱۲ آبان ماه دومین سالگرد تاسیس کتابشهر اردبیل، مراسم ویژه با حضور علی‌محمد اسماعیلی مدیرعامل کتابشهر ایران، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پروانه رضا قلیزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، حامد عسکری شاعر و نویسنده و جمعی از مدیران ادارات و نهاد‌های فرهنگی و جمعی از علاقمندان و اقشار مختلف مردم در حوزه کتاب و کتابخوانی در محل کتابشهر اردبیل برگزار می‌شود.

جشن دومین سالگرد افتتاح کتابشهر اردبیل 12 آبان برگزار می شود

وی افزود: این مراسم در قالب جشن دومین سالگرد افتتاح کتابشهر اردبیل و جشن امضای کتاب‌های حامد عسگری روز جمعه ۱۲ آبان ساعت ۱۸ الی ۲۰ در محل کتابشهر اردبیل واقع در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقمندان برای هماهنگی جهت حضور در این مراسم با شماره ۰۴۵۳۳۷۱۶۴۷۷ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار