کد خبر: ۱۱۹۵۱

دومین رویداد تربیتی دختران حاج قسم استان کرمان

حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دختران تاثیر گذار و فعال فرهنگی از شرق و جنوب استان در رویداد دختران حاج قاسم با حضور حجت الاسلام سعید شهابی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت استان کرمان.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان:


 حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دختران تاثیر گذار و فعال فرهنگی شرق و جنوب استان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت 
این رویداد با حضورمدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان حجت الاسلام سعید شهابی، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه محترم شهرستان جیرفت، حجت الاسلام اکبری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، و فرماندار محترم شهرستان دکتر احمد بلندنظر و حجت الاسلام محتشم مسول بنیاد ملی نوجوانان استان کرمان بر گزار شد.
در این رویداد حجت الاسلام سعید شهابی با ابراز خوشیاندی از حضور چنین دخترانی در این رویداد افرودند که حضور دختران حاج قاسم در این همایش نشان دهنده آن است دهه هشتادی‌ها برای ظهور تلاش می‌کنند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم ویژگی‌های اخلاقی بارزی داشت، ابراز کرد: بسیاری از اسطوره‌ها پس از وفات، مردم دور آن‌ها جمع می‌شوند، اما مغناطیس حاج قاسم در زمان حیاتش مردم را جذب خود کرده بود.
حجت الاسلام شهابی با اشاره به این که شهید سلیمانی هر کاری می‌کرد برای رضای خدا بود، تاکید کرد: دختران حاج قاسم هم امروز باید پیوسته به دنبال کسب این ویژگی باشند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: حاج قاسم محبوب بود، زیرا جهانی فکر می‌کرد و امروز نمی‌توان  در رویداد دختران حاج قاسم شرکت کرد، اما جهانی فکر نکرد. جریان دختران حاج قاسم یک حرکت رو به پیشرفتی است که توانسته جایگاه خودش را پیدا کند.
کفتنی است که: تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از دختران تاثیرگذار و فعال فرهنگی در دوره‌های قبلی این رویداد شرکت کرده اند و از آنان در بحث تبیین فرهنگی و مسائل روز جامعه کمک گرفته شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار