کد خبر: ۱۱۹۵۷

پیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان

مردم انقلابی و شهیدپرور شیراز امروز ۱۳ آبان، آیین گرامیداشت روز دانش آموز و روز جهانی مبارزه با استکبار را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کردند.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

از صبح امروز اقشار مختلف مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور شیراز با راهپیمایی و تجمع در میدان شهدای این شهر، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره)، ۱۳ آبان این روز حماسی و یوم الله را گرامی داشتند.

در آغاز این مراسم آئین استانی روز دانش‌آموز اجرا شد و آوای حماسی زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی نیز با حضور امام جمعه شیراز و جمعی از مسؤولان استان در ۸ هزار مدرسه استان فارس به صدا در آمد و در پایان مردم و دانش آموزان همصدا با هم جنایت‌های امریکای استکبارگر و اسرائیل غاصب را محکوم کردند.

مردم شهر ۵ هزار و ۵۰۰ شهید شیراز همزمان با ۱۵۰ نقطه دیگر استان، گرد هم آمده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، علاوه بر گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبان اصلی اش آمریکا را اعلام کردند.

لازم بذکر است که موکب انصار المهدی به منظور ثبت نام حضوری پویش ملی حریفت منم (اعلام اشتیاق #مبارزه_با_اسرائیل) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در محل تجمع یوم الله ۱۳ آبان شیراز واقع در میدان شهدا بر پا شد.

پیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبانپیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبانپیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبانپیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبانپیوند انقلابی مردم و دانش‌آموزان شیراز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار