کد خبر: ۱۱۹۷۲
در آستانه برگزاری آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم؛

نشست کمیته فنی حفظ عمومی استان زنجان

حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست کمیته فنی حفظ عمومی استان زنجان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در آستانه برگزاری آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم، نشست کمیته فنی حفظ عمومی استان زنجان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد.

حسنی افزود: هدف از برگزاری این نشست تصمیم گیری در خصوص چگونگی برگزاری آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی در آذرماه در استان زنجان و انتخاب داوران و همچنین در خصوص مراکز حفظ عمومی زنجان و افزودن تعدادی از مراکز حفظ جهت همکاری در سامانه حفظ عمومی استان بود. اعضای کمیته فنی در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع جلسه را مطرح کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که یک آزمون مشابه آزمون تجدیدی اعطای مدرک و با حضور داوران و شرکت کنندگان برگرار شود که در این جلسه نکات مربوط به آزمون تخصصی برای شرکت کنندگان عنوان شود و حافظان با حضور در این شبه آزمون برای آزمون اصلی آمادگی پیدا کنند.

رئیس اداره امور قرآنی زنجان تاکید کرد: در پایان جلسه نیز اسامی مراکز قرآنی که جهت همکاری در سامانه حفظ عمومی اعلام آمادگی کرده بودند به تایید اعضای کمیته فنی رسید و به سازمان دارالقرآن الکریم طی نامه ای اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است این مراکز بیشتر در شهرستانهایی هستند که تعداد مراکز قرآنی حفظ کم بوده است و جهت سهولت دسترسی حافظان برای شرکت در آزمونهای حفظ عمومی این کار صورت پذیرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار