کد خبر: ۱۲۰۱
مدیر مرکز تعالی سازمان تبلیغات اسلامی:

بنا داریم سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان مردمی دیده شود

مدیر مرکز تعالی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که بنا داریم سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان مردمی و نماینده مردم در حاکمیت دیده شود گفت: تبدیل شدن به یک ساختار گفتمانی نیازمند به یک تحول درونی است.
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با مدیر مرکز تعالی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول امور نخبگان این مرکز و دستیار ارشد قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی  در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. در این نشست موضوع تحول بنیادین مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام سید امین موسوی مدیر مرکز تعالی سازمان تبلیغات اسلامی، موضوع رویکرد تحول مدیریتی به ویژه در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی اسناد و چشم انداز تحول بنیادین مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی، نقطه تحول سازمان با تمایلات و امور فرهنگی مردم در ارتباط است و این موضوع  مأموریت مدیریتی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها محسوب می‌شود.
مدیر مرکز تعالی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که بنا داریم سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان مردمی و نماینده مردم در حاکمیت دیده شود عنوان کرد: تبدیل شدن به یک ساختار گفتمانی نیازمند به یک تحول درونی است؛ لذا از مدیران شهرستان‌ها خواسته شده چنانچه الگوی مدیریتی  متناسب با گام دوم انقلاب را طراحی کرده‌اند حتما به ما اعلام کنند تا به عنوان یک تجربه نگاری مثبت و مؤثر مورد استفاده قرار گیرد.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست  گفت: ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در استان بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است. اینکه مخاطب ما در این مسیر به کجا رسیده باید مورد مباحثه و تبادل نظر طرفین قرار گیرد؛ لذا طرح نکات عملیاتی قطعا اثرگذاری بالایی در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام نبی زاده، تفکر و خلوت عبادی را به عنوان پیش نیاز«دوره تعالی» برشمرد و خاطرنشان کرد: تعالی عبارت است از فرصت پردازش. خلوت عبادی همراه با فکر و اندیشه. اگر این نباشد، تعالی هم در عرض برنامه‌های معمولی قرار خواهد گرفت؛ بنابراین باید عملکرد افرادی که در سازمان تبلیغات اسلامی، محوریت دارند این تعالی را فریاد بزند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار