کد خبر: ۱۵۴۲۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۶۵۰ مبلغ در دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت

حجت‌الاسلام محمد قناعت گفت: در دهه کرامت ۶۵۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان در قالب گروهی وانفرادی فعالیت تبلیغی خواهند داشت.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

ه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با روابط ‌عمومی اداره کل استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی مختلفی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود، اظهار کرد: در دهه کرامت ۶۵۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی، آموزشی و تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم، جهاد تبیین از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام قناعت ادامه داد: برگزاری مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه هشتمین اختر تابناک فروزان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه و امیدآفرینی نیز از محورهای تبلیغی مبلغان خواهد بود.

وی ادامه داد: از دیگر محورهای فعالیت تبلیغی در دهه کرامت نیز حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی است.

ارسال نظر