کد خبر: ۱۵۳۹۳
کردستان| مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد:

جشن بزرگ روز دختر در سنندج برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی عنوان داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر جشن بزرگی در این راستا با عنوان " مثل ستاره" بیست و چهارم اردیبهشت در استادیوم ورزشگاه ۲۲ گولان این شهرستان برگزار می‌شود.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

جشن بزرگ روز دختر در سنندج برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در نشست با سرشبکه‌های فعال و حلقه‌های میانی بانوان استان کردستان که در سالن کوثر این اداره کل برگزار شد؛ از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: جهت برگزاری باشکوه جشن روز دختر علاوه بر متنوع بودن برنامه‌های فاخر فرهنگی از چهره‌های سرشناس ملی و استانی نیز در این برنامه استفاده می‌کنیم
وی خاطرنشان کرد: از آنجای که بخش قابل توجهی از علاقه‌مندان جشن روز دختر، دختران نوجوان دوره ابتدایی و راهنمایی هستند، لذا جهت ایجاد یک محیط مفرح دو نفر از مجریان خوب کشور آقای احسان مهدی مجری شبکه پویا و آزاده آل ایوب (خاله نرگس) برای دختران نوجوان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام رازیانی با اشاره به استفاده از پتانسیل غنی فرهنگی استان همچون دعوت از گروه‌های شاخص دف نوازی، گروه سرود وگروه کمدین، تئاتر و برنامه‌های متنوع؛ افزود: در همین راستا سرودی توسط آقایان نوشه ور و هلالی تهیه شده و برای اولین بار در ورزشگاه ۲۲ گولان از این سرود رونمایی می‌شود که توسط مدارس دخترانه و گروه‌های شاخص سرود استان در ورزشگاه اجرا می‌شود.
وی یادآور شد: از بازیگران شاخص و سرشناس صدا وسیما از جمله حامد سلطانی، مهران رجبی، بازیگران “ن خ” همچون سعید آقاخانی کاظم نوربخش، صهبا شرافتی و خوانندگان از جمله راغب، مجید اخشابی در این جشن دعوت شده است.
حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: غرفه‌های پذیرایی، پاتوق گفتگو، حجاب و عفاف و غرفه‌ای مخصوص برای هدیه دادن به دختران تدارک دیده شده است و سعی داریم که تعداد بسیار بالایی از هدیه‌های متنوع از جمله لوازم خانگی، پلاک طلا، کارت هدیه به قید قرعه کشی به حاضرین در ورزشگاه اهداء کنیم.
گفتنی است همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج نیزعنوان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر جشن بزرگی در این راستا با عنوان «مثل ستاره» بیست و چهارم اردیبهشت در استادیوم ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام برومند رازیانی با اشاره به استفاده از پتانسیل غنی فرهنگی استان همچون دعوت از گروه‌های شاخص دف‌نوازی، گروه سرود و گروه کمدین، تئاتر و برنامه‌های متنوع، افزود: در همین راستا سرودی توسط هنرمند کشوری تهیه شده و برای اولین بار در ورزشگاه ۲۲ گولان از این سرود رونمایی می‌شود که توسط مدارس دخترانه و گروه‌های شاخص سرود استان در ورزشگاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دعوت از بازیگران شاخص و سرشناس صدا، غرفه‌های پذیرایی، پاتوق گفتگو، حجاب و عفاف و غرفه‌ای مخصوص برای هدیه دادن به دختران تدارک دیده شده است و سعی شده که تعداد بسیار بالایی از هدیه‌های متنوع از جمله لوازم خانگی، پلاک طلا، کارت هدیه به قید قرعه کشی به حاضرین در ورزشگاه اهداء شود.


انتهای پیام/
ارسال نظر