کد خبر: ۱۲۰۱۲

افتتاح بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل

بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل با مسئولیت حسن فتحی در اردبیل افتتاح شد.
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی، علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد، رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نیز مداحان شاخص استان مجوز فعالیت بنیاد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل صادر شد.

 در این مراسم حسن فتحی با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل به عنوان رئيس مرکز نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل معرفی و حکم فعالیت به ایشان اعطا شد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در این مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل در سخنانی بر ضرورت اولویت بخشی به اشعار و مدیحه سرایی در حوزه تبیین ارزش های اسلام و انقلاب تاکید کرد و گفت: مداحان سنگربانان فرهنگ حسینی در جامعه اند.

در این مراسم حسن فتحی رئيس کانون مداحان استان اردبیل در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت این کانون، آمادگی خود را برای توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه اعلام کرد.

فتحی افزود: تاسیس بنياد نیکوکاری دعبل خزاعی نمایندگی استان اردبیل زمینه ای برای ترویج امور عام المنفعه و خیرخواهانه در بین مداحان و اقشار و مختلف مردم است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار