کد خبر: ۱۲۱۳۴

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: اراده و صلابت جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی بوده و به یقین قدس شریف پیروز میدان خواهد بود.
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید بهاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی در مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: امروزه گستره جنایات و وحشیگری‌های رژیم کودک‌کش اسراییل غاصب به حدی است که در کشورهای دیگر نیز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم انزجار از عملکرد ددمنشانه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی برپا می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی با بیان این‌که رژیم اسرائیل باید بداند که هر گونه تلاش برای مصادره حقوق مردم فلسطین، با واکنش محکمی روبه‌رو خواهد شد، تاکید کرد: اراده مقاومت فلسطین سخت تر از قدرت رژیم صهیونیستی است و این اراده ، اشغالگران را شکست خواهد داد.

حجت الاسلام بهاری عنوان کرد: حقوق مردم فلسطین ۷۵ سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در اقصی نفاط جهان به گوش می رسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نژاد پرستان مدرن، غزه را آزمایشگاه بمب‌ هایشان کردند و شهر را با مردمش سوزاندند تا برای خود پیروزیهای جعلی بتراشند اما غزه مظلوم و مقتدر حتی یک  آه را از ایشان دریغ کرد. یک پرچم سفید بالا نرفت و یک رزمنده فلسطینی تسلیم نشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی با اشاره به اهمیت طوفان الاقصی در مقابله با رژیم موقت صهیونیست گفت: عملیات طوفان‌الاقصی باطل کننده سحر بزرگ‌ترین حمله اسرائیل بوده و خیالات گذشته رژیم صهیونسیتی با این عملیات شکست خورد و برنامه‌های آنان را برای عادی سازی فضای کشورهای اسلامی ناکام گذاشت.

 

ارسال نظر