کد خبر: ۱۲۱۷۲
۳۰ آبان | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار مسئولان دبیرخانه ستاد اعتکاف کشور:

وظیفه مسئولان فرهنگی؛ ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی درست مردم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار مسئولان دبیرخانه ستاد اعتکاف کشور، ضمن حمایت از سپردن کار این مراسم به خود مردم، وظیفه مسئولان فرهنگی را ایجاد زمینه و فرصت برای نقش‌آفرینی درست مردم و تبدیل ایمان به عمل صالح دانست.
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار مسئول و برخی از اعضای دبیرخانه ستاد اعتکاف کشور گفت: از ویژگی‌های ستاد اعتکاف این است که به درستی کار را به مردم سپرده است و ما هم خود را موظف به حمایت می‌دانیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: وظیفه همه ما ایجاد زمینه و فرصت برای نقش‌آفرینی درست مردم و تبدیل ایمان به عمل صالح است؛ این امر، موضوع را ماندگار می‌کند. در چنین حالتی است که مردم از طراحی و ایده‌پردازی و اقدام و پشتیبانی وارد میدان می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی خطاب به مسئولان دبیرخانه ستاد اعتکاف کشور نیز گفت: ایجاد زیرساخت، پرداختن به مبانی و پشتیبانی نظری و تثبیت و روایت هنری، به میدان آوردن رسانه و ایجاد گفتمان این عبادت ارزشمند، از طریق میدان داری بزرگان و امثال این‌ها و همچنین پردازش محتوایی متناسب با نیاز امروز امت اسلامی تلاش ویژه شماست که ماهم خود را خادم شما می‌دانیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار