کد خبر: ۱۲۱۸۸

تجلیل از پرستاران حماسه‌آفرین به یاد پرستاران حماسه‌ساز و مظلوم غزه

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» عصر امروز در تجلیل از پرستاران حماسه‌آفرین به یاد پرستاران حماسه‌ساز و مظلوم غزه در راستای محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت، با اشاره به ضرورت تجلیل از پرستاران، اظهار کرد: لازم است از پرستاران سلامت جسمی و آسایش خود را برای دیگران می‌گذارند تجلیل شود.
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» عصر امروز در تجلیل از پرستاران حماسه‌آفرین به یاد پرستاران حماسه‌ساز و مظلوم غزه در راستای محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت ، با اشاره به ضرورت تجلیل از پرستاران، اظهار کرد: لازم است از پرستاران سلامت جسمی و آسایش خود را برای دیگران می‌گذارند تجلیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در ایامی که در گوشه دیگر عالم پرستاران زیر گلوله باران رژیم صهیونیستی در غزه در حال حماسه‌آفرینی هستند باید از پرستاران تقدیر کرد، تصریح کرد: امروز بنا گذاشته شد تا از پرستاران حماسه‌آفرین گیلانی به مناسبت روز پرستار قدردانی کنیم.


وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر کودک‌کش در حال نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین است، افزود: بنا بر رسالت تبلیغی تعدادی از روحانیون، به صورت نمادین از پرستاران در بخش اطفال به یاد کودکان مظلوم غزه تجلیل می‌کنیم.

مهدوی تاکید کرد: شایسته است مادران کودکان بخش اطفال در بیمارستان‌ها برای کودکان مظلوم غزه دعا کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار