کد خبر: ۱۲۲۰۱
۱ آذر | حجت‌الاسلام محمد قمی، فقدان محمدامیر خوش‌صحبتان را تسلیت گفت

پیام تسلیت برای درگذشت مدیر مرکز بررسی‌های راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام محمد قمی درگذشت محمدامیر خوش‌صحبتان، مدیر مرکز بررسی‌های راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی را تسلیت گفت.
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت ناگهانی محمدامیر خوش‌صحبتان مدیر مرکز بررسی های راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی را طی پیامی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت ناگهانیِ برادرِ فرهیخته و مومن و دلسوز، پژوهش‌گر مجدّ و اندیشه‌ورز عرصه‌ی فرهنگ و دین و از هم‌سنگران عزیز و گران‌قدر ما در معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی، جناب آقای محمدامیر خوش‌صحبتان و پدر ارجمندشان در سانحه‌ای تلخ و در مراجعت از سفر زیارت شمس‌الشموس، مایه‌ی تاثر و تاسف بسیار همه‌ی همراهان شد.

فقدان این عزیز و پدر مرحومشان را به همسر بزرگوار و همه بستگان و نیز به اصحاب اندیشه و رسانه تسلیت می‌گویم و از خداوند عالم برای بازماندگان این حادثه، صبر جمیل، سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم. 

ان‌شاءالله امام رئوف (ع) روح ایشان را در آغوش کشیده و قلب داغدار عزیزانش را تسلی می‌بخشد.»

محمد قمی
اول آذرماه ۱۴۰۲

محمدامیر خوش‌صحبتان و پدرش روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در پی سانحه رانندگی در جاده مشهد جان باختند. وی از همکاران مؤسسه الحیات و از نزدیکان مرحوم علامه محمدرضا حکیمی محسوب می‌شد. سردبیری مجله‌های آینده‌سازان و مصوت و مدیریت مدرسه آزاد روزنامه‌نگاری، بخشی از کارنامه او در فرهنگ و رسانه است. فعالیت در روزنامه‌های مختلف نیز از کار‌های این روزنامه‌نگار جوان و با تجربه است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار