کد خبر: ۱۲۲۱۳
با حضور حافظان قرآن کریم انجام شد؛

برگزاری آزمون مجدد اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در استان زنجان

آزمون مجدد هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم، روز پنج شنبه ۲ آذرماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: آزمون مجدد هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم، روز پنج شنبه ۲ آذرماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

حسنی در ادامه گفت: افرادی که در مرحله اول (کتبی) آزمون سال جاری حضور داشته و پس از اخذ امتیاز لازم به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت عدم ثبت نام برای آزمون آبان ماه، صرفاً از یک نوبت آزمون شفاهی سال بعد، معاف خواهند بود و در صورت ثبت نام، معافیت این گروه از حافظان برای سال بعد، لغو خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان افزود: آزمون تجدیدی این مرحله مختص به کسانی است که در آزمون دوره هیجدهم سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند و در مرحله کتبی قبول شده اند و در مرحله اصلی شفاهی نمره لازم را کسب نکرده اند، مجددا از این افراد آزمون شفاهی تجدیدی گرفته شد، و در این مرحله ۲۰ نفر از استان زنجان شرکت نموده اند.

وی تصریح کرد: نحوه برگزاری این آزمون مانند آزمون اصلی است و افراد در هر یک از بخش‌هایی که حدنصاب لازم را در مرحله اصلی کسب نکرده‌اند، جهت شرکت در آزمون شفاهی تجدیدی، در آزمون حُسن حفظ ارزیابی شده و در صورت قبولی تلاوتشان در دیگر بخش‌ها نیز ارزیابی خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار