کد خبر: ۱۲۲۲۶
با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی؛

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

عکس گوشه متن///////////نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رباب ملایی کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان زنجان با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

ملایی افزود: در ابتدای جلسه آیاتی از کلام الله مجید توسط مریم روانبخش از اساتید قرآنی استان در حوزه صوت و لحن تلاوت شد. در ادامه جلسه معصومه کریمی، رئیس هیئت اندیشه ورز زنجان مختصری از مباحث مطرح شده در جلسه قبلی را عنوان کرد.

ملایی تاکید کرد: موضوع جلسه هیئت اندیشه ورز در خصوص ارتقاء کیفیت آموزشی حافظان قرآن کریم بود و در این خصوص اعضای حاضر در جلسه به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و راهکارهایی ارائه کردند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه طرح قرآنی مستورا با مشارکت و همکاری هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان زنجان اجرا خواهد شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح به اعضای هیئت اندیشه ورز ارائه شد و مقرر شد اعضای هیئت در کلاسهای خود این طرح را برگزار نمایند.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به برگزاری دوره آموزشی برای مربیان حفظ قرآن کریم در سطح استان اشاره کرد که مقرر شد محتوا و تعداد نفرات و نحوه برگزاری این طرح توسط رئیس هیئت اندیشه ورز به اداره قرآنی ارائه شود و جهت برگزاری دوره برنامه ریزی شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار