کد خبر: ۱۲۲۵۶
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود برگزار شد

آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

عکس بارگذاری شود/////////////////////////////// تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با حضور حجت الاسلام احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان و حجت الاسلام محمد زرینه امام جمعه شهرستان ایجرود در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلاممحمد زرینه ، امام جمعه ایجرود در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه ما از جایگاه مهمی در ارتباط با مصونیت سازی افکار جامعه در برابر توطئه‌های فرهنگی، اعتقادی و باور‌های دینی و مذهبی مردم برخوردار است. انجام این امور مهم نیازمند حمایت و پشتیبانی مالی و معنوی بیشتری از سوی مسئولین مربوطه کشور است.

حجت الاسلام احمدی  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه مراسم با تجلیل از خدمات حجت الاسلام سلطانی  گفت: در طول این مدت حجت الاسلام سلطانی ماموریت های فرهنگی و تبلیغی را به خوبی انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه به ماموریت های فرهنگی این اداره کل در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: توجه به بانوان و نوجوانان و همچنین مردمی کردن تبلیغ از جمله برنامه های این نهاد فرهنگی می باشد که از رئیس جدید  تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود می خواهیم در این راستا تلاش مضاعف داشته باشد.

در این آئین از زحمات حجت الاسلام سلطانی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود قدردانی و حجت الاسلام اسدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

 
 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار