کد خبر: ۱۲۲۶۵

نماینده جدید بنیاد دعبل در استان آذربایجان غربی انتخاب شد

رضا جاوید کیا به عنوان نماینده جدید بنیاد دعبل خزاعی در استان آذربایجان غربی معرفی شد.
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در مراسم تودیع ومعارفه مسئول بنیاد دعبل آذربایجان غربی که در سالن جلسات حوزه هنری این استان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب از هیئت به عنوان کانون جهاد تبیین یاد می کنند و اهل بیت، علمدار این عرصه بودند و با کلام و رفتار و سیره شان حتی با سکوت خود توانستند تبیین انجام دهند.

وی ادامه داد: اساس مکتب تشییع بر تبیین است و امروز که در عصر استعمار فرانو که ذهن‌های انسان را با اطلاعات درست و غلط مسخ می‌کنند، تشخیص درست از نادرست مشکل می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در مسئله اخیر غزه دیدید، هر کسی می خواست در مورد مظاومیت مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی  مطلبی را بارگذاری کند آن مطلب را حذف می‌کردند و در صورت تکرار مکرر صفحه اش با محدودیت و یا با حذف مواجه می‌شد.

وی افزود:  تشکیلاتی که اهل بیت به نام هیئت راه اندازی کردند؛  در دنیای امروز می‌توانند نقش تاثیرگذار داشته باشد؛ در حمله داعش به سوریه و عراق که با رسانه خود می‌توانست در دنیا تاثیر بگذارد، سایت هیئت دانشگاه امام صادق (ع) را که علیه داعش مداحی  کرده بودند، مورد حمله سایبری گروه‌های تروریستی خود قرار داد و این نشان از حرکت درست آن هیئت بود.

وی گفت: سیدالشهدا(ع) مظهر بیعت با خدای متعال است که همه هستی خود را برای ادای تکلیف فدا کرد؛ هیئت هم باید امروز مظهر فداکاری باشد چرا که ما ادعای این  را داریم که می‌خواهیم در مسیر اهل بیت قدم برداریم و البته امام حسین (ع) است که ما را احیا می کند و ما حق نداریم برای خودمان بخاطر هیئتی بودن حقی قائل بشویم.

در این‌مراسم رضا جاوید کیا به عنوان نماینده جدید بنیاد دعبل خزایی دراستان معارفه شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار