کد خبر: ۱۲۲۶۷
با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی؛

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهیدِ قدس افتتاح شد

با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهیدِ قدس در کرمان افتتاح شد.
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهیدِ قدس افتتاح شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در استان کرمان، ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس را افتتاح کرد؛ وی در دیدار با اعضای این ستاد بیان کرد: نهادهای متولی و ستادهای مردمی در جهت نقش آفرینی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کنند اما آنچه که کمتر به آن توجه شده است، محتوا و باور سازی تبیین مکتب شهید قدس است؛ سازمان تبلیغات اسلامی که از جمله نهادهای متولی در جهاد تبیین است قصد دارد تلاش کند بخشی از این بار مسئولیت خطیر را ایفا نماید.

وی افزود: شهید سلیمانی یک ظرفیت ملی و فرا ملی است و رمز وحدت و انسجام عمومی با تمامی دیدگاه‌ها است و باید از این ظرفیت و اقبال عمومی در تبیین مکتب، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب استفاده نمود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها ماموریت دارند با محوریت استان کرمان که زادگاه و خواستگاه و آرامگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، عملیات‌های فرهنگی و تبیینی متناسب با زیست بوم منطقه‌ای خود را برنامه ریزی و اجرا نمایند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام سعید شهابی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: این ستاد در حال حاضر با ۱۰ کارگروه و بیش از ۳۰۰ برنامه به منظور برنامه ریزی برای تبیین مکتب شهید سلیمانی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان‌های استان کرمان فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

وی افزود: روحانیون مستقر و پایگاه‌های اجتماعی در روستاها و مناطق حاشیه شهر، فعالین بنیاد ملی نوجوان، بنیاد رسانه ای سپهر، مبلغات و بانوان کنشگر، مبلغین و گروه‌های جهادی، مداحان ، مدیران هیئات مذهبی، فعالین جامعه قرآنی، ائمه جماعات و مساجد استان در مرحله اول مجریان این ستاد خواهند بود.

در پایان ضمن اعلام آغاز عملیات تبیین و ترویج مکتب شهید قدس، از تابلو و نماد این ستاد رونمایی گردید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار