کد خبر: ۱۲۲۷۹
آذربایجان غربی| با حضور رئیس سازمان تبلیغات ارومیه؛

راه های تقویت همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران ارومیه بررسی شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین فیضی و مسئولین حوزه علمیه خواهران، راهکارهای تقویت تعاملات میان این دو نهاد بررسی شد.
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در جلسه ظرفیت سنجی مبلغات و طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی برگزار شد، با تقدیر از همکاری‌های تنگاتنگ تبلیغات اسلامی با حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: در گذشته همکاری بین دو مجموعه تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران خوب بوده است و همین امر به پیشبرد اهداف تبلیغی در ارومیه و استان کمک می‌کند و باید تلاش کنیم این همکاری بیش از گذشته تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: رویکرد حوزه علمیه خواهران استان تبلیغ محور است و طلاب و دانش آموخته‌های این نهاد آمادگی کامل برای حضور در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی و تربیتی را دارند که در این زمنیه با مجموعه هایی نظیر آموزش و پرورش، امور مساجد، شهرداری، دانشگاه، تبلیغات اسلامی و .... رایزنی های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آن چه که امروز بدان نیاز داریم، حضور تاثیرگذار مبلغین و مبلغات در عرصه‌های دینی و فرهنگی و انقلابی است و دشمن همه قوای خود را برای ضربه به مبانی دین و انقلاب به کار گرفته است و تلاش دارد تاثیر تام خود را در جامعه خصوصا بین نسل جوان بگذارد و این مسئله وظیفه نهاد‌های دینی و تبلیغی را چندین برابر می‌کند و لازم است تلاش شبانه روزی برای خنثی کردن هجوم دشمن صورت گیرد و حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی آمادگی کامل دارد با همه نهاد‌ها و مجموعه‌ها در این زمینه همکاری کند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد فیضی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ارومیه نیز گفت: رسالت تبلیغات اسلامی، تبلیغ، تبیین و حمایت از جریان‌های تبلیغی و مردمی است و در این راستا تمام امکانات و ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی را بسیج کرده ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که از ظرفیت طلاب خواهر در عرصه‌های تبلیغی بهره‌مند شود و همچنین آمادگی داریم، دوره‌های مختلف مهارت افزایی و مهارت آموزی را برگزار کنیم.

وی گفت: تبلیغات اسلامی مجموعه است که خود را موظف به سازماندهی و شبکه سازی مبلغان و گره گشایی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آنان می‌داند.

در این جلسه، مدیران مدارس علمیه خواهران ارومیه نیز به بیان نکته نظرات و برنامه‌های پیشنهادی مشترک بین حوزه علمیه خواهران و تبلیغات اسلامی پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار