کد خبر: ۱۲۲۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

دشمن به دنبال تشکیل پیاده نظام از بین نوجوانان ایرانی است

حجت‌الاسلام فوقی با بیان این که دشمن در تلاش است از بین جوانان و نوجوانان برای خود پیاده نظام تشکیل دهد، گفت: آنها تلاش می کنند ما را دچار استحاله فرهنگی کنند.
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

دشمن به دنبال تشکیل پیاده نظام از بین نوجوانان ایرانی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی فوقی در اولین اجلاسیه استانی بهشت ویژه تشکل‌های فرهنگی تربیتی دختران استان با اشاره به لزوم تلاش برای مقابله با سیاه نمایی‌های دشمن اظهار داشت:امروز فرهنگ غرب بستری را که برای آینده میهن ما ایجاد می‌کند، بستر جهل است و علت تنهایی اولیاء خدا نیز کم فرهنگ بودن و جهالت مردم بوده است.

وی افزود: در زیارت عاشورا خطاب به سیدالهشدا (ع) گفته می‌شود "و بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَهِ وَ حَیْرَهِ الضَّلَالَهِ "یعنی برای این که مردم بیدار شوند حضرت خون خود را دادند و دلیل این که اولیاء خدا تنها ماندند تنزل شعور مردم بوده است و از همین رو است که تاکید رهبر بر جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان این که دشمن در تلاش است از بین جوانان و نوجوانان برای خود پیاده نظام تشکیل دهد، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند ما را دچار استحاله فرهنگی کنند، همان استحاله‌ای که پس از پیامبر اکرم (ص) نیز به وجود آمد، لذا تا زمانی که یاری مردم وجود نداشته باشد و محبت دنیا ترویج می‌شود این مشکلات نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: بیشتر امامان ما از نبود یاور گفته اند و باید از تنهایی، ولی خدا و نائب امام زمان (عج) ترسید به ویژه این که ترویج سبک زندگی غربی به مرور زمان ایجاد مشکل می‌کند و مبنای یارگیری دشمن سبک زندگی، شهوت، محبت و رقابت برای دنیا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره داشتن موضع تهاجمی نسبت به غرب و فرهنگ غربی عنوان کرد: امروز آسیب پذیری غرب از قبل بیشتر شده است و به عنوان افسرانی که برای نوجوانان کار می‌کنید باید به فرهنگ غرب هجمه کنید.

حجت‌الاسلام فوقی خاطر نشان کرد: اکنون نبرد تمدن‌ها است، تمدن پوشالی به دور از معنویت و متمرکز بر شهوت رانی و زندگی حیوانی که جای پای خود را در کشور می‌خواهد باز کند.

وی تمرکز برای هدف گیری تمدن متزلزل غرب را تکلیف امروز دانست و گفت: وظیفه امروز ما این است که روکش و دستکش مخملی دشمن را کنار زده و دست آهنی و خون آلود غرب را برملا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: بدون روحیه جهادی در فهم صحنه خطا روی می‌دهد، لذا باید با روحیه جهادی وارد این عرصه شد و بر اساس بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: "باید به نسل نوجوان و جوان توجه خاص و ویژه‌ای داشت چرا که فردای این کشور متعلق به این نسل است"، به این نسل توجه کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار