کد خبر: ۱۲۳۹۱
حجت الاسلام پور آرین:

دومین رویداد مسئله محور «پیشگام» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه دومین رویداد «پیشگام» در این استان برگزار می‌شود، گفت: رویداد پیشگام رویدادی نخبگانی و به دنبال حل مسائل از جنس اجتماع و فرهنگ است.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی در نشست خبری که ظهر سه شنبه چهاردهم آذر ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین رویداد پیشگام در قزوین اظهار کرد: رویداد پیشگام در قزوین در دو مقطع، در روزهای بیست و نهم و سی‌ام آذر و ۱ دی و در روزهای ششم، هفتم و هشتم دی در قزوین با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که روش حل مسئله با حضور اساتید ملی که تجربه‌های قابل توجهی در حل مسائل بزرگ کشور داشته‌اند در آن مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد.

وی گفت: مرکز گام مسئول برگزاری این دوره است و تلاش شده ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای کاربردی بودن این دوره پای کار بیایند و از طرفی فراخوان جذب نخبگان حل مسئله و مسئله شناسی نیز انجام شده است که پس از انجام مصاحبه و تشکیل تیم‌های سه نفره وارد مرحله آموزش خواهیم شد.

پورآرین با اشاره به این موضوع که برگزاری اولین دوره پیشگام در قزوین از نگاه کارشناسان موفقیت آمیز و جزو رویدادهای برتر در سطح کشور بوده است، اضافه کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید دارند که رویداد پیشگام علاوه بر آموزش به حل مسائل استان منجر شود به همین دلیل هم مجموعه‌هایی که در این موضوع همکاری می‌کنند بسیار مهم هستند، ما نمی‌خواهیم به سمت فضای انتزاعی برویم به همین دلیل هم مسائل استان روی میز تیم‌های پیشگام خواهد بود.

وی بیان کرد: تفاوت رویداد پیشگام ۲ با رویداد قبلی در این است که مجموعه استانداری پای کار آمده و دستگاه‌ها و کنشگران حاکمیتی نیز پای کار هستند اما تیم‌ها باید خودشان مسئله خود را انتخاب کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین مطرح کرد: ما برای فراخوان از گروه‌ها و شبکه‌هایی که با سازمان تبلیغات در ارتباط هستند هم فراخوان کرده‌ایم و در نهایت ۴۰ تیم سه نفره در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی در خاتمه گفت: این رویداد یک رویداد نخبگانی است و قرار است برده آن حل مسئله برای استان باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار