کد خبر: ۱۲۴۵۴
با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان انجام شد؛

تقدیر از هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها

 آیین تجلیل از عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد. 
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

تقدیر از هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌هابه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین تجلیل از عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و حجت الاسلام میلاد امینی موحد مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان در سالن ابومهدی المهندس برگزار شد.

در ابتدای این آیین دبیران بخش‌های مختلف سوگواره به ایراد سخن پرداختند و با نگاهی به نکات مثبت و منفی این سوگواره پیشنهادات لازم را جهت برپایی باشکوه‌تر سومین دوره سوگواره ارائه کردند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ ضمن تقدیر از فعالیت هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها، خرسندی خود را اعتماد به گروهی منسجم از جوانان دهه هفتادی اعلام کرد و بیان داشت: بسیار خوشحالیم که گروهی جوان، خوش فکر و با انگیزه مسئولیت اجرای دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها را برعهده گرفت که حاصل اقدامات آن‌ها کار تمیز فرهنگی بود.  

وی با اشاره به اینکه سطح اختتامیه برگزار شده از سوی هیئت اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با جشنواره‌ها و سوگواره‌های بین الملل برابری می‌کرد؛ بیان داشت: عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها برای نخستین بار در استان ثابت کردند که می‌توان لوگو‌ها را پایین آورد تا آرمان‌ها بالا برود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به رشد چشمگیر آثار ارسالی از هنرمندان در مقایسه با سال گذشته تصریح کرد: مشارکت هنرمندان در ارسال آثار به سوگواره با سال گذشته قابل مقایسه نیست و رشد قابل توجهی را داشته ایم.  

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ در پایان هدف از برگزاری این سوگواره را استفاده صد درصدی از ظرفیت‌های بومی هنرمندان استان دانست و گفت: هنرمندان استان ثابت کردند که می‌توانند کار‌های بزرگ و ملی انجام دهند و امیدواریم که در آینده شاهد کار‌های فرهنگی بزرگتری باشیم.

گفتنی است در پایان این آیین به رسم یادبود از عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها تقدیر شد.

برای مشاهده گزارش تصویری آیین تقدیر از عوامل اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها از اینجا وارد شوید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار