با حضور مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی؛

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی برگزار شد

به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر و بهتر،جلسه ستاد شئون فرهنگی با شرکت دستگاه های عضو در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار گردید.
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع برنامه ریزی ایام فاطمیه دوم و پیاده روی حرم تا حرمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر و بهتر، جلسه ستاد شئون فرهنگی با شرکت دستگاه‌های عضو در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، آیت الله سید نصیر حسینی  نماینده، ولی فقیه  در استان  ضمن تاکید بر همگرایی و همکاری اعضای جلسه و اهتمام نسبت به  برگزاری باشکوه مراسم عزادری در ایام فاطمیه به خصوص  دسته روی مردمی در روز شهادت، اظهار داشت: این مجالس  برکات زیادی برای مردم دارد و به برکت این محافل سبک زندگی دینی در جامعه تبلیغ می‌شود.

وی افزود: مراسم دسته روی هیئات مذهبی و گروه‌های مردمی در روز شهادت، حرکتی تاثیرگذار است که انشاالله با شکوه هر چه تمام‌تر اقامه گردد.

در ادامه و پس از ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات اعضا، مقرر گردید در روز شهادت (یکشنبه ۲۶ آذر)، مراسم تشییع شهید گمنام از محل امامزاده عبدالله به طرف میدان امام حسین (ع) و سپس به طرف امام زاده مختار برگزار گردد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار