کد خبر: ۱۲۴۹
با همت تبلیغات اسلامی کرج اتفاق می‌افتد؛

نوروز ۱۴۰۱ در کنار شهدا

رییس اداره تبلیغات شهرستان کرج گفت: ۸۰۰ نفر از مردم استان البرز در ۲ گروه سال جدید را در کنار شهدا آغاز می‌کنند.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز؛ حجت‌الاسلام عالمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کرج،  از آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان نور با اعزام ۲ گروه از متقاضیان و علاقمندان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند عازم می‌شوند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج بیان کرد: در هر گروه ۱۱۰ خودرو در مجموع ۲۲۰ خودرو عازم راهیان نور می‌شوند تا حاضران لحظه سال تحویل ۱۴۰۱ را همراه شهدا در سرزمینی با خاطرات هشت سال دفاع مقدس سپری کنند.
حجت‌الاسلام عالمی با بیان اینکه ظرفیت شرکت کنندگان در این سفر ۸۰۰ نفر ارزیابی شده است، ادامه داد: گروه اول در یکم فروردین و گروه دوم در دومین روز از فروردین ماه به کرج بر می‌گردند.
وی اظهار کرد: هزینه هر نفر برای شرکت در این سفر ۲۵۰ هزار تومان است. این مبلغ برای افراد زیر ۵ سال نیم بها و برای نوزادان کمتر از ۲ سال رایگان است.
این مقام مسؤول در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در این سفر اجرایی می‌شود، ادامه داد: مبنای فرهنگی این سفر جهاد تبیین است و برنامه‌ریزی‌ها بر این محور چیده شده؛ در این میان شب‌های اِسکان در اردوگاه‌های دوکوهه، هویزه و خرمشهر برنامه روضه و از صبح روایت‌گری شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار