کد خبر: ۱۵۱۷۵
۴ اردیبهشت| بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از باشگاه فیلم سوره

توصیه حجت‌الاسلام قمی به هنرمندان باشگاه فیلم سوره

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در باشگاه فیلم سوره با هنرمندان و مدیران این مجموعه سینمایی دیدار و گفتگو کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در باشگاه فیلم سوره با هنرمندان و مدیران این مجموعه سینمایی دیدار و گفتگو کرد. 

در ابتدای این بازدید، محمودجواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره به ارائه نکاتی از روند تربیتی و تولیدات این مجموعه سینمایی پرداخت. پس از آن نیز هنرمندان باشگاه فیلم سوره نکاتی از آثار و مسائل مربوط به تولیدات باشگاه فیلم سوره را با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در میان گذاشتند.

پس از آن، حجت‌الاسلام قمی ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به هنرمندان باشگاه فیلم سوره، با اشاره به اهمیت موضوع تربیت و پرورش در فعالیت این مجموعه سینمایی، در توضیح این نکته گفت: آنطور که در شعار باشگاه فیلم سوره هم اشاره به تربیت انسان شده است، در مکتب اسلام ناب، هرکسی می‌تواند به مرتبه بلند انسانیت و تأسی به ائمه اطهار نائل شود. امام راحل عظیم الشأن به ما آموخت درست است که ما نمی‌توانیم به مقام امیرالمومنین برسیم، اما می‌توانیم علی‌وار زندگی کنیم و تا آستانه مرز‌های عصمت هم می‌توان پیش رفت. 

حجت‌الاسلام قمی افزود: شما می‌توانید همان‌طور که در موضوعات فنی و هنری باهم گفتگو می‌کنید و به پیشرفت یکدیگر کمک کنید، می‌توانید با تواصی به حق و مراقبت برادرانه و توصیه‌ی طرفینی به صبر، به یکدیگر کمک کنید و کاری کنید که جمع‌تان علاوه بر هنر، در انسانیت و اخلاق هم پیشرفت کند و قدم بردارد.

در این بازدید علاوه بر مدیران و هنرمندان باشگاه فیلم سوره، حمیدرضا جعفریان مدیر سازمان سینمایی سوره نیز حضور داشت.

گفتنی است باشگاه فیلم سوره یکی از مجموعه‌های سازمان سینمایی سوره است که مهم‌ترین مأموریت آن شناسایی و تربیت فیلمسازان جوان زیر چتر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار