کد خبر: ۱۲۴۹۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

باید در کار فرهنگی و فرهنگی، جبهه ای عمل کنیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع روحانیون آمل با عنوان همایش طلایه داران تبلیغ آمل: باید در کار فرهنگی و فرهنگی، جبهه ای عمل کنیم.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

باید در کار فرهنگی و فرهنگی، جبهه ای عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در همایش طلایه داراران تبلیغ شهرستان آمل با بیان این که فاطمیه بهترین فرصت برای بیدارگری و روشنگری است و فرصتی که خداوند تبارک و تعالی به برکت حضرت فاطمه زهرا (س) به ما عطا کرده است تا بتوانیم از آن برای بازسازی برخی مباحث اجتماعی استفاده کنیم.

وی با اشاره به وظیفه فوری و واجب جهاد تبیین اظهار داشت: باید بر اساس خط محتوایی و جبهه واحد عمل کنیم زیر آنچه که در کار فرهنگی می‌تواند جواب دهد حرکت جبهه‌ای است و در فاطمیه باید جبهه تبلیغ جریان محتوایی منسجم و هماهنگی داشته باشد.

مدیر کار تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) علمدار بیداری و روشنگری به شمار می‌رود، گفت: اگر می‌خواهیم الگویی را در حوزه جهاد تبیین داشته باشیم باید به سیره این حضرت توجه کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اظهار اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز در یک محاصره و بمباران تبلیغاتی قرار داریم، گفت: همه ما باید به دنبال شکستن حصر تبلیغاتی دشمن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید آگاهی بخشی را در جامعه داشته باشیم، ادامه داد: همچنین در ایام فاطمیه بیان مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) را نباید فراموش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم توسعه مخاطب تاکید کرد و گفت: باید سیره اهل بیت و پیام و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا را در جامعه تبیین کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین را باید عمومی و باید ایمان مردم را تبدیل به عمل صالح کنیم.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اینکه باید مکانیزم تبدیل ایمان به عمل صالح را فراگیریم، فاطمیه یکی از عرصه‌های توسعه مخاطب برشمرد و گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین مقام زن و جایگاه وی در جامعه است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید الگوی سوم زن مسلمان ایرانی در جامعه تبیین شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار