حضور ۶۰۰ نوجوان چهارمحال و بختیاری در اردوی «نسل قاسم»

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اردوی نسل قاسم در استان، گفت: در این اردو بیش از ۶۰۰ نفر از نوجوانان استان شرکت دارند.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

حضور ۶۰۰ نوجوان چهارمحال و بختیاری در اردوی «نسل قاسم»به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاظمی با اشاره به برگزاری اردوی نسل قاسم در استان، اظهار کرد: در این اردو بیش از ۶۰۰ نفر از نوجوانان استان شرکت دارند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: شامگاه امروز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی (ره) حرکت نوجوانان نسل قاسم به سمت استان‌های یزد و کرمان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: نوجوانان چهارمحال و بختیاری در ابتدا به یزد سفر کرده و از کارخانجات این شهر بازدید می‌کنند، پس از این بازدید هر یک از دانش‌آموزان به تولید محتوای رسانه‌ای و روایت پیشرفت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام کاظمی عنوان کرد: در دومین برنامه از اردوی نسل قاسم نوجوانان استان به سمت کرمان حرکت کرده و از قبور مطهر شهدای این شهر و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زیارت خواهند کرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در ماه‌های اخیر برای نوجوانان حاضر در اردوی نسل قاسم برنامه‌های متنوع هویت‌بخشی و اردو‌های استانی برگزار شد و پس از آن هریک از نوجوانان اقدام به تشکیل گروهی پنج تا ۱۰ نفره از دوستان و آشنایان خود کردند.

ارسال نظر