کد خبر: ۱۲۵۲۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست با قائم مقام مدارس صدرا کشور و مدیران این مدارس در کرمان گفت: مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا رضایی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی با مدیران مدارس صدرا استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است.

وی همکاری و مشارکت سایر نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش را لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به تحولی ارزشمند در حوزه جذب نیروی انسانی، افزود: خوشبختانه در دوسال اخیر نیرو‌های توانمندی در قالب ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از چهار میلیون نفر ساعت دوره توانمند سازی ویژه معلمان استان کرمان برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان سپس با بیان اینکه تربیت شهروند مطلوب، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است، تاکید کرد: مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات عدیده و گستردگی حوزه آموزشی در استان کرمان، آموزش و پرورش در دولت سیزدهم به خوبی عملکرده و هیچ فعالیتی در استان تعطیل نشده است.

رضایی اظهار کرد: در همین راستا تمامی مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه دانش آموزان برگزار شده و یا در حال برگزاری است و استان کرمان در این زمینه در صدر استان‌های کشور قرار دارد.

وی سپس از اجتماع بزرگ ۶ هزار نفری دانش آموزان سراسر کشور در کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و برگزاری این اجتماعات را در اثر بخشی فعالیت‌های تربیتی مؤثر دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان با اشاره به تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش استان کرمان با حوزه‌های علمیه از فعالیت بیش از ۲ هزار ۵۰۰ روحانی در مدارس استان خبر داد.

ارسال نظر