کد خبر: ۱۲۵۴۸

ستاد استانی مهرواره بانور در استان کرمان تشکیل شد

مهرواره بانور در استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و اعضای ستاد، کار خود را آغاز کرد.
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

ستاد استانی مهرواره بانور در استان کرمان تشکیل شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و اعضای ستاد، مهرواره بانور در استان کرمان کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام عارفی بیان کرد: هم افزایی و تعریف عملیات مشترک بین کارشناسان استان و جریان مردمی اتفاق مبارکی است که می‌تواند در مهرواره بانور موثر باشد.

وی افزود: شبکه بانور در نظر دارد برای تحقق این مهم با به میدان آوردن بانوان مسجدی از زبان ها، حنجره ها، ابتکارات، شیوه‌ها و روش‌های نو و مختلف با تقویت روح امید و خودباوری عمومی فریضه الهی جهاد تبیین را جدی گرفته و نقشه دشمن را در وارونه جلوه دادن حقایق و قطع زنجیره تواصی به حق و صبر را خنثی نماید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که از جمله نهاد‌های متولی در جهاد تبیین است قصد دارد تلاش کند بخشی از این بار مسئولیت خطیر را ایفا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سراجی راهیار بنیاد هدایت استان کرمان نیز گام‌های اجرایی و اهداف این مهرواره را مطرح نمود.

وی افزود: بانوان ظرفیت‌های تمدنی، جریان ساز و تحول گرای بسیار بالایی دارند که متاسفانه مغفول مانده است. از این رو بنیاد هدایت با ایجاد شبکه بزرگ بانور در استان متشکل از بانوان مسجدی تلاش دارد تا زمینه حضور، کنشگری و برعهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگ و خطیر را برای این قشر موثر کشور فراهم نماید.

در پایان ضمن اعلام آغاز عملیات مهرواره بانور استان کرمان، نجمه کرمی به عنوان دبیر ستاد در استان معرفی شد.

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار