برگزاری پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در یاسوج

در سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش پیاده روی و عزاداری از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار شد.
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

برگزاری پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در یاسوجبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش پیاده روی و عزاداری از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار شد.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز در جمع عزاداران فاطمی در حرم امامزاده مختار (ع) با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا (س) گفت: توحید، انجیل و تمام انوار الهی در پرتو عنایات و توجهات بانوی دوعالم و فرزندانش است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت به میدان آمد و در این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به کمالات، زن و مرد ندارد و مسیر برای کمال زن و مرد فراهم است، اظهارکرد: زنان می‌توانند الگوی مردان و زنان تاریخ باشند کما این که ما در جامعه بشریت بانوان باحیا و با عفتی داریم که برای زنان و مردان الگو هستند نمونه آنان مادران و همسران شهدا هستند.

گفتنی است که برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی در بین مسیر از جمله برنامه‌های این همایش پیاده روی بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار