کد خبر: ۱۲۷۴۰
در راستای نشست هم اندیشی و هم افزایی؛

نشست هم اندیشی مربیان تدبر قرآن کریم در زنجان برگزار شد

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان از نشست هم اندیشی و هم افزایی مربیان تدبر قرآن کریم در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد.
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رباب ملایی کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: نشست هم اندیشی و هم افزایی مربیان تدبر قرآن کریم در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی زنجان و با حضور مربیان تدبر و حجت الاسلام حسنی، رئیس اداره امور قرآنی زنجان برگزار شد.

ملایی افزود: در این جلسه حجت الاسلام حسنی ضمن تشریح شیوه نامه تدبر در قرآن کریم به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: زمینه‌سازی رشد و شکوفایی داعیان قرآنی، ایجاد اتحاد در جامعه قرآنی، ایجاد انگیزه برای دعوت دیگران به تدبر قرآن کریم و ایجاد انس مداوم متدبرانه میان قرآن‌آموز و قرآن کریم از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه گفت: با توجه به اینکه دوره‌های آموزشی تدبر بصورت حضوری و مجازی در زنجان با حضور علاقمندان در حال برگزاری است در ادامه جلسه مربیان تدبر نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص کلاس‌های تدبر را جهت برگزاری بهتر این دوره‌ها بیان کردند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار