کد خبر: ۱۲۷۹۲
با استقبال گسترده مردم انجام شد؛

برگزاری دومین محفل از سلسله محافل قرآنی بشری

دومین محفل از سلسله محافل قرآنی بشری سه شنبه شب در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین (ع) در میان استقبال گسترده مردم شیراز برگزار شد.
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

برگزاری دومین محفل از سلسله محافل قرآنی بشری سه شنبه شب در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع)به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این محفل با استقبال با شکوه مردم فهیم و قرآن دوست شیراز انجام گرفت و از ویزگی‌های خاص محفل مذکور، اجرای برنامه توسط علیرضا خلیفه قاری جوان، ممتاز و ورزشکار استان و محمدحسین هنرور، حافظ ممتاز و طلبه نوجوان استان بود.

همچنین در این محفل که دومین محفل از سلسله محافل قرآنی بشری بود، استاد سید جواد حسینی قاری ممتاز بین المللی اجرای برنامه داشت که با استقبال و تشویق کم نظیر حضّار مواجه شدند.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه هدایای نفیسی به ۱۲ نفر از شرکت کنندگان در مراسم اهدا شد، لازم به ذکر است سلسله محافل قرآنی بشری با همکاری اعضای شورای قرآن و عترت استان از ابتدای آذر ماه سال جاری شروع شده و اولین برنامه ۷ آذر در حرم حضرت علی ابن حمزه (ع) شکل گرفت، این سلسله محافل تا ۶ برنامه ادامه دار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس حجت الاسلام قانع گفت: اجرای محافل قرآنی به منظور فراگیری تعالیم والای این کتاب نورانی و  نیز معرفی دستاورد‌های قرآنی نظام جمهوری اسلامی ایران  بسیار موثر و لازم دانست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با همکاری خوب اعضای شورای قرآن استان این برنامه ادامه دار شده و حداقل ماهیانه یک برنامه اجرا شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار