کهگیلویه و بویر احمد| با همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی انجام شد؛

اختتامیه رقابت‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه موسسه قرآنی نور ولایت

مدیر موسسه قرانی نور ولایت در آیین اختتامیه رقابت‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: ۲۰۰ مربی آموزش دیده قرانی تربیت کردیم که ۱۰۰ نفر از مربیان کلاس فعال در شرف فعالیت دارند.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

اختتامیه رقابت‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه موسسه قرآنی نور ولایتبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی امینی مدیر «موسسه قرآنی نور ولایت» امروز در آیین اختتامیه دومین دوره رقابت‌های حفظ قرآن کریم، احکام و نهج البلاغه در رشته‌های مختلف که در مسجد النبی شهر مادوان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان واحد (دارالقران) برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات قرآنی در چند رشته مختلف «یک جزء، ۲ جزء، ۳ جزء، ۵ جزء و ۱۰ جزء، ۱۵ جزء و در نهایت حفظ کل قرآن کریم، تخصص احکام و همچنین حکمت‌ها، خطبه‌ها و نامه‌های نهج البلاغه» برگزار شد.

مدیر موسسه قرآنی نور ولایت با بیان اینکه این موسسه ۵۰ طلبه فعال در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون دارد، خاطرنشان کرد: این مجموعه تاکنون ۲۰۰ مربی زیر نظر سازمان تبلیغات آموزش داده که در حال حاضر ۱۰۰ نفر از این مربیان کلاس قرآن فعال دارند.

وی گفت: اگرچه مربیان با حرفه و تخصص لازم هنوز فاصله دارند، اما این کار ۲سال شروع شده و یک هزار قرآن‌آموز در حال تحصیل علوم قرآنی در رشته‌های گوناگون می‌باشند.

حجت‌الاسلام امینی، با اشاره به بازدید از کلاس‌ها، بیان کرد: مربیان با روحیه قرآنی بدون چشم‌داشت این کلاس‌ها را اداره می‌کنند.

حجت‌الاسلام امینی تأکید کرد: این جهش و نوری که از قرآن و از شهر مادوان و بلهزار شروع شده با تمام موانع ادامه خواهیم داد و نمی‌گذاریم نور قران خاموش شود.

وی با اشاره به عجین شدن هیئت‌ها و قرآن و عترت بیان کرد:خانه‌های قرآنی از طرف سازمان تبلیغات شروع شده و هیئات هم در کنار توجه به قرآن و هیات مشغول هستند.

وی گفت: امیدوارم این مجموعه را به سرانجام برسانیم و سال‌های بعد در شهر مادوان و بلهزار بتوانیم مجموعه چندین حافظ قرآن و نهج البلاغه و متخصص صحیفه و شعر داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار