کد خبر: ۱۲۸۳۱
آذربایجان شرقی| با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

اختتامیه پویش‌های دانش آموزی آذربایجان شرقی

اختتامیه پویش‌های دانش آموزی «من و ایران»، «منم سرباز مهدی» و «اولین میهمانی» در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار و از برگزیدگان این پویش‌ها تجلیل شد.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این پویش‌ها ۴۵۰۰ اثر از ۱۶ استان شرکت کرده بودند که از این تعداد ۵۷ نفر به عنوان نفرات منتخب معرفی شده اند.

پویش «من و ایران» با هدف افتخار به ایرانی بودن طراحی شده و دانش آموزان در دو رشته نقاشی و کلیپ به سوال نوع شغل مورد علاقه خود در آینده و چگونگی خدمت به کشور با شغل انتخابی شان پاسخ دادند.

پویش «منم سرباز مهدی» با هدف تقویت فرهنگ انتظار در دانش آموزان در رشته‌های بازخوانی سرود، عکس و دلگویه، ارادت خود را به امام مهدی (عج) نشان دادند.  

پویش «اولین میهمانی» نیز به عنوان پویشی ویژه روزه اولی‌ها و با هدف تقویت افتخار به دینداری در تازه به سن تکلیف رسیده‌ها در قالب کلیپ برگزار شد.

گفتنی است آئین اختتامیه این پویش‌های دانش آموزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی و پناه علی حسین زاده معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار و از ۱۶ نفر از دانش آموزان منتخب به نمایندگی از ۵۷ برگزیده این پویش‌ها با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

تعداد بازدید : 12

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار