کد خبر: ۱۲۸۷۶
حجت الاسلام نجیمی:

کادر مدارس با نوجوانان ارتباط سازنده داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در دیدار با مدیران مدارس صدرا در این استان بر ارتباط سازنده با نوجوانان تاکید کرد.
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه هماهنگی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان یزد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ساماندهی وضعیت عمرانی مدارس زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات صورت گرفته طی سال گذشته روند رو به رشد خوبی در سطح مدارس مشاهده می‌شود.

وی افزود: دبیرستان دوره اول و دوم در هر شهرستان مکمل همدیگر هستند و باید ارتباط دو سویه و عملیات مشترک به شکل مطلوب بین مقاطع صورت پذیرد تا هدف نهایی در دراز مدت که پرورش نیروی طراز انقلاب اسلامی است، رخ دهد.

این مقام مسئول ویژگی‌های معلمین در مدارس معارف اسلامی را ارتباط سازنده با نوجوان و باور قوی به ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امیدوارم بتوان شرایط ایده آل را برای مدارس ایجاد کرد.

حجت الاسلام نجیمی تعامل سازنده هر شهرستان با اداره آموزش و پرورش مرتبط را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشد، زیرا از دل مدارس، مدیران طراز انقلاب اسلامی پرورش پیدا می‌کند.

توسعه فضای سبز مدارس، جلسه والدین مدارس با مدیر کل به صورت شهرستانی، برگزاری کارگاه آموزشی پایه دوازدهم در خصوص تحصیل و تربیت و تغذیه، حضور پررنگ دانش آموزان مدارس در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری و همچنین جشنواره‌های استانی و کشوری و توجه ویژه به مناسبت‌های ملی و مذهبی دی ماه تا دهه فجر از جمله موارد مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.

در ابتدای این جلسه مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به ارائه مشکلات موجود در فضای آموزشی خود پرداختند.

لازم به ذکر است سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ۱۴ مدرسه دبیرستان دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، مهریز و یزد با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ دانش آموز در حال تحصیل دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار