کد خبر: ۱۲۹۰۰
حجت الاسلام پور آرین خبر داد:

مشارکت ۸۶ گروه در دومین رویداد پیشگام استان قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در دومین دوره برگزاری رویداد پیشگام استان قزوین ۸۶ گروه از اقشار مختلف در این رویداد شرکت کردند.
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام پورآرین در حاشیه آغاز دومین رویداد پیشگام در استان قزوین گفت‌وگویی اظهار کرد: دومین رویداد پیشگام استان با همت مرکز ایتان و مرکز پیشگام و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین در دو مرحله آغاز شد.

وی افزود: این رویداد از امروز چهارشنبه تا روز جمعه برگزار خواهد شد و مرحله دوم آن نیز از هفتم تا نهم دی‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: رویداد پیشگام بسترسازی برای مدل مردمی سازی دولت و حاکمیت است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۸۶ گروه در این رویداد شرکت کردند تصریح کرد: حدود ۱۲۰ نفر در قالب ۳۵ گروه از نخبگان پس از مصاحبه در این رویداد شرکت کردند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این گروه‌ها باید به احصا مسائل کلان استان پرداخته و برای آن راه‌حل‌هایی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه این مسائل ضمن اشاره به حضور کارشناسان جهت ارائه پیشنهاد‌ها برای احصا مسائل تأکید کرد: چگونگی احصا مسائل، نوع پرداختن به مسائل و ارائه ایده برای مسائل از جمله مراحلی است که در این رویداد انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین و مدیران استانی برای بررسی مسائل در این رویداد حاضر می‌شوند ادامه داد: طبق تأکید رهبر انقلاب جوانان باید به دنبال گشایش در امور باشند که این رویداد فرصتی را برای گشایش مسائل موجود فراهم کرده است و ما باید این رویداد را مغتنم بشماریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و مسئولین استانی نیز در این راستا دغدغه‌مند هستند و در تلاش تا از مردم به‌عنوان حلقه‌های میانی برای مردمی سازی دولت استفاده کنند پیش‌بینی می‌شود در پایان این رویداد مردمی سازی دولت با پای‌کار آمدن نخبگان انجام شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار