کد خبر: ۱۲۹۶۵
به همت سازمان تبلیغات اسلامی؛

اجلاسیه بهشت استان کرمان برگزار شد

اولین اجلاسیه بهشت استان کرمان در تاریخ دوم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ماندانا جلالی، معاون راهبران دختران بنیاد ملی نوجوان و ریاست بهشت کشور در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بهشت بنیان هم افزایی شبکه‌های تعلیم و تربیت اسلامی دختران است که در آن مدیران تشکل‌های تربیت اسلامی دختران نوجوان، دور هم جمع می‌شوند و ضمن هم افزایی، تجربه ها، ایده ها، محصولات و خدمات خودشان را برای تربیت دختران تراز انقلاب اسلامی به اشتراک می‌گذارند.

سرکار خانم جلالی افزود: اجلاسیه استان کرمان از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است و  آن هم ماموریت جهانی اش در حوزه انتشار فرهنگ مقاومت و انتشار مکتب سردار عزیزمان سردار سلیمانی عزیز به دنیا هست.

وی افزود: این ماموریت، ماموریت ویژه ایست که دختران ما باید حول محور آن تربیت شوند و محصولات، تجربه‌ها و ایده‌هایی که در این زمینه تولید می‌شوند، ان شاالله از کرمان به کل دنیا نشر و گسترش داده شوند.

در پایان این اجلاسیه و با حضور مسئول محترم بیاد ملی نوجوانان استان کرمان حجت الاسلام محتشم و سرکار خانم عربنژاد مدیر قرارگاه دختران نوجوان استان از اطلس بهشت استان کرمان رونمایی شد.


گفتنی است که اطلس بهشت، مجموعه‌ای از اطلاعات تشکل‌های دخترانه استان است که در حال فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان هستند.

ارسال نظر