کد خبر: ۱۳۰۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان؛

۹ دی ادامه مسیر انقلاب بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با توجه فرارسیدت ایام الله ۹ دی گفت: در فتنه ۸۸ دشمنان نظام و انقلاب تمام توان و ظرفیت خود را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند، اما حماسه تاریخی مردم در ۹ دی سبب شد ناکامی فتنه گران در داخل و خارج کشور شد.
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با توجه فرارسیدت ایام الله ۹ دی گفت:حماسه ۹ دی موجب شد تلاش‌های مکرر و گسترده رسانه‌های غربی برای ناامید کردن مردم و منفعل نشان دادن آن‌ها راه به جایی نبرد و نهایتا طومار فتنه در این روز پیچیده شد.

وی افزود:در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی با توهین به مقدسات مردم، احساسات مردم را جریحه دار کردند و مردم ایران با حضور حماسی وعاشورایی خود خط بطلانی بر روش و خط فکری دشمنان کشیدند و از ولایت فقیه تمام قد حمایت کردند.

این استاد حوزه با اشاره به مدیریت مداراگونه رهبر معظم انقلاب در برابر جریانات مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران٬ افزود: مردم پس از اقدامات ساختارشکنانه این جریانات نتوانستند در مقابل رفتار‌های فتنه گران کوتاه آمده و با آگاهی و بصیرت حماسه ۹ دی را رقم زدند.

احمدی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور صلابت و قدرت بیشتر می‌دهد پس باید با قدرت و شجاعت در انتخابات شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق و حمایت خود را از انقلاب اعلام کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: دشمن در برهه‌های مختلف با روش‌های مختلف برای مقابله نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده است. امروزه نیز سعی دارد با نا امیدی مردم نسبت به آینده باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و کذب را در دستور کار خود قرار داده است که با بصیرت و حضور مجدد مردم با شکست روبرو خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشیم و کار‌های بزرگی که در کشور انجام شده را به درستی به مردم تبیین کنیم و انشاالله در دو انتخابات آتی حضور پرشور مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار