کد خبر: ۱۳۰۹۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان:

بانوان و مادران از ارکان اصلی تربیتی در خانواده و جامعه هستند

حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در محفل شعر بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: بانوان و مادران از ارکان اصلی تربیتی در خانواده و جامعه هستند که می‌توانند مفاهیم سترگ اسلام را به نسل جوان منتقل کنند.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

بانوان و مادران از ارکان اصلی تربیتی در خانواده و جامعه هستندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محفل شعر بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شعرای آیینی محفل شعر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.  

در این نشست ادبی و هنری بانوان شاعر با خواندان اشعار خود به نقش محوری شهید حاج قاسم سلیمانی و نقش تربیت گرفته ایشان از الگوی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها پراداختند.

حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده بیان کرد: جهان تشنه شنیدن حقایق الهی است که از مهترین بستر‌های آن شعر و ادبیات است. کلام باید بر مخاطب اثر بگذارد و این راه از طریق اشعار، تاثیر گذار‌تر می‌باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان افزود: بانوان و مادران از ارکان اصلی تربیتی در خانواده و جامعه هستند که با شیوه بیان و حضور فعال اجتماعی می‌توانند مفاهیم سترگ اسلام را به نسل جوان منتقل کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار