کد خبر: ۱۳۱۴۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق خبر داد:

پیش‌بینی میزبانی از ۷۰۰ معتکف در ۸ مسجد شهرستان بافق

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: برنامه‌ریزی برای میزبانی از حدود ۷۰۰ معتکف ماه رجب در هشت مسجد بافق انجام شده است.
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

پیش‌بینی میزبانی از ۷۰۰ معتکف در ۸ مسجد شهرستان بافقبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدهادی سمتی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰۰ نفر در هفت مسجد سطح شهرستان معتکلف شدند، اظهار کرد: امسال نیز پیش‌بینی می شود بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در هفت یا هشت مسجد در سطح شهرستان بافق معتکف شوند.

وی با اشاره به شکل‌گیر ستاد اعتکاف در شهرستان بافق عنوان کرد: فعالیت‌های لازم برای برنامه ریزی اعتکاف رجبیه توسط این ستاد از آبان ماه آغاز شده و جلسات متعددی به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم معنوی برگزار شده است.

سمتی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰۰ نفر در شهرستان بافق معتکف شدند، افزود: امسال نیز هفت یا هشت مسجد برای معتکفان آماده سازی می شود که چهار مسجد ویژه نوجوانان آماده خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان از ۱۷ تا ۲۵ دی ماه انجام می شود، افزود: تلاش ما برگزاری مراسمی معنوی و با شکوه به ویژه برای نوجوانان است.

وی از برگزاری مسابقه ای با عنوان «خلوت انس» با موضوع آشنایی با احکام اعتکاف خبر داد و یادآور شد: به برندگان این مسابقه تخفیف هزینه‌های اعتکاف اعطا می شود.

سمتی همچنین از تلاش برای تنظیم بیانه ای با چهار محور و امضای آن توسط معتکفان خبر داد و گفت: در صورتی که این برنامه قطعی شود، در بیانیه به مسائلی همچون اعتکاف از رویش‌های انقلاب، مطالبات مردم از دولت، دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند پرداخته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار