کد خبر: ۱۳۲۱۴
مساجد اشکذر در تدارک اعتکاف؛

پیش‌بینی اعتکاف ۷۰۰ نفر در اشکذر/ برگزاری تخصصی اعتکاف نوجوانان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه مساجد این شهرستان در حال آماده سازی برای اعتکاف هستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰۰ نفر در مساجد اشکذر معتکف شوند.
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی اظهار کرد: مساجد شهرستان اشکذر در حال تدارک برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض ماه رجب هستند.

وی عنوان کرد: ۱۵ مسجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای میزبانی از معتکفان آماده می شوند.

پورقیومی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۶۷۰ نفر در مساجد اشکذر معتکف شدند، افزود: پیش‌بینی می شود امسال بالغ بر ۷۰۰ نفر در این شهرستان در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر یادآور شد: امسال مراسم معنوی اعتکاف در مرکز شهرستان در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با استفاده از ظرفیت مبلغان خواهر و برادر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتکاف نوجوانان امسال به صورت تخصصی برگزار می شود و در این راستا علاوه بر گروه روحانیون تبلیغی، از روحانیون فرهنگی تخصصی نیز برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف در اشکذر دعوت شده است.

پورقیومی اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در ایام اعتکاف اقدام به اعزام مبلغ خواهر و برادر همچنین اعزام مداحان به مراسم اعتکاف خواهد کرد ضمن اینکه مسابقات فرهنگی حین برگزاری و قبل از برگزاری مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه‌ای که باید توسط معتکفان برای میزبانی از آنها پرداخت شود، افزود: در این زمینه از ظرفیت خیران استفاده خواهیم کرد و از خیران دعوت می کنیم تا با تامین بخشی از هزینه های معتکفان در ثواب این برنامه معنوی سهیم شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار