کد خبر: ۱۳۲۲۷
به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد انجام شد؛

تجلیل از بانی ۳۵ سال روضه هفتگی خانگی در شهر یزد

به مناسب ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از خانم وطن خواه یکی از بانوان فعال شهر یزد در برپایی جلسات هفتگی قرآن و روضه‌های خانگی تجلیل شد.
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد حجت الاسلام دادآفرین از بانوی تأثیرگذار در عرصه برپایی مجالس خانگی روضه سرکارخانم وطن خواه به پاس یک عمر عشق، ارادت و همت ایشان در برپایی این محفل نورانی در دارالعباده و دارالمومنین یزد تجلیل شد.

دادآفرین برپایی این مراسم در شهر یزد حسینه ایران را فاخر توصیف کرد و گفت: تنها حسینه‌های ما شلوغ نیستند بلکه در خانه‌های ما ذکر ائمه اطهار جاری و ساری و امیدآفرین است.

وی افزود: آنان که همواره دم از جامعه مدرن می‌زندند در عمق افسردگی، تنهایی و فلاکت به سر می‌برند و در تنهایی هستند و علیه این مجالس بدگویی می‌کنند، در حالی که همواره از پیر و کودک و جوان می‌بینیم که در روضه‌ها و مجالس ائمه اطهار به آرامش می‌رسند، خروجی، آثار و برکات این نشست و برخاست در مجالس را در چهره‌های جوانان می‌بینیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اظهار کرد؛ جمعیت ما در روضه‌های خانگی دشمن را می‌ترسد، در واقع دشمن از اجتماعات ما می‌ترسد، نمونه ترس آنان را دیروز دیدیم.

دادآفرین بیان کرد: جمعیت کثیری که روز گذشته برای شرکت در مراسم شهادت حاج قاسم جمع شدند، به خاطر جنایت‌های تروریسی تعداد زیادی شهید و مجروح شدند، دشمن نفس‌های آخر را می‌کشد و تنها راه خود را کشتار می‌بیند، آنان اینگونه قبر خودشان را می‌کنند چرا که به تعبیر امام راحل (ره) بکشید مردم ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند.

وی افزود: خانه‌های دینی و مجالس روضه بسیار نورانی هستند، اما چشمان زمینی ما آن را نمی‌بیند، اینکه در یک مکانی هفتگی ذکر و یاد و اهل البیت باشد نورانیت و توفیق دار بوده است، انسان می‌تواند از در و دیوار آن تبرک بجویید.

دادآفرین تصریح کرد: دشمنان بدانند که اگر می‌خواهند تجمعات را با کشت و کشتار کمتر کنند نمی‌توانند، چون نتیجه عکس می‌دهد و تجمعات را زیاد می‌کند و شعله‌های عشق و ارادت مردم ما را بیشتر می‌کند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه برپایی بیش از ۳۵ سال مجالس هفتگی در منزل، توفیق الهی است که با همیاری بانوان انجام شده است؛ افزود: باید تلاش کنیم این جلسات را که مشت محکمی بر دهان دشمنان است؛ پر رونق کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار